Wczytuję dane...
Dostawa i uszkodzenia

1. Zamówienia można odbierać osobiście w naszej siedzibie, w wybranym paczkomacie lub dostarczamy pocztą kurierską.

2. Przewidywany czas dostawy lub odbiór osobisty:

- realizacja zamówienia w następnym dniu roboczym przy opcji "pobranie" i "odbiór osobisty"  lub po wpłynięciu kwoty do zapłaty na nasze konto (zwykle 1-2 dni robocze). Są też realizowane w tym samym dniu jeżeli jest taka możliwość. W przypadku braku możliwości realizacji

w w/w terminie niezwłocznie kontaktujemy się z zamawiającym drogą mailową.

- dostawa przez firmę kurierską w następnym dniu roboczym po nadaniu przesyłki (czas deklarowany - może się wydłużyć w przypadku zmiany warunków atmosferycznych, zdarzeń losowych i w okresach przedświątecznych do kilku dni).

USZKODZONA PRZESYŁKA
USZKODZONA PACZKA Z PACZKOMATU INPOST
Jeśli odbierając przesyłkę ze skrytki w Paczkomacie stwierdzicie Państwo,
że opakowanie jest naruszone lub zalane (rozdarte, oklejone taśmami InPost),
to proszę przystąpić do składania reklamacji przy paczkomacie.
Proszę wybrać na ekranie Paczkomatu odpowiednią opcję i postępować zgodnie z instrukcjami.
Paczkomat powinien wskazać skrytkę na zwrot uszkodzonej paczki.
Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu i dostarczeniu jej do oddziału,
dokona jej komisyjnego otwarcia i sporządzi stosowny protokół. W razie problemów proszę skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem: 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). W przypadku, gdy uszkodzenie paczki zauważą Państwo już po odejściu od Paczkomatu,
np. w domu proszę udać się do najbliższej placówki firmy InPost.
W placówce InPost sporządzony zostanie protokół szkody.
Na zgłoszenie się do placówki jest 7 dni od daty odebrania przesyłki. USZKODZONA PACZKA OD KURIERA
1. Proszę sprawdzić wygląd opakowania zewnętrznego Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń oraz widocznego zalania.
Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone.
Proszę policzyć ilość opakowań jednostkowych i porównać z paragonem.
Na liście przewozowym proszę sprawdzić ilość paczek.
Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka powinny być dostarczone jednocześnie. a. Jeśli wszystko jest w porządku, proszę podpisać odbór przesyłki. b. Gdy opakowanie wzbudza zastrzeżenia, zdecydowanie proszę odmówić przyjęcia przesyłki. c. Jak zdecydują się Państwo odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy
koniecznie proszę dodać adnotację
„Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera. 2. Sprawdź zawartość przesyłki Proszę otwórzyć przesyłkę i sprawdzić, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone.
Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki. a. Jeśli będą zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu,
należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Należy Zadbać o wypełnienie wszystkich pól formularza.
Należy oznaczyć uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje.
Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika.
Przed podpisaniem proszę zweryfikować czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym.
W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera
do protokołu
np. gdy nie zgadzają się Państwo z informacjami wpisanymi na protokole szkody. b. Proszę odebrać jeden egzemplarz wypełnionego protokołu. 3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera Jeśli przesyłka wzbudza zastrzeżenia, koniecznie należy zgłosić tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika.
Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody.
Konsultant przyjmie zgłoszenie i zamówi wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Kontakty do przewoźnika: Inpost – 722 444 000 lub 801 400 100